wtorek, 8 lutego 2011

Kulki bounty




Doskonałe na słodki upominek.
Doskonałe na chandrę i chwilę słabości.
Doskonałe do popołudniowej kawy.


Gościły na wielu blogach. Czas, aby zagościły na Naszym.

Składniki:

  • 100 ml śmietany 30%
  • 70 g masła
  • 250 g wiórków kokosowych
  • 70 g cukru pudru
  • 200 g czekolady ( u nas pół na pół, jedna gorzka i jedna mleczna )

Śmietanę wlać do rondelka. Dodać masło. Podgrzewać, póki masło się nie rozpuści. Zdjąć z ognia. Cukier wymieszać z wiórkami. Dodać do rondelka ze śmietaną i masłem i dokładnie wymieszać. Pozostawić do wystygnięcia. Wstawić na 15-20 minut do zamrażalnika. Wyjąć. Z masy formować kulki wielkości orzecha włoskiego. Układać na papierze do pieczenia. Wstawić na godzinę do lodówki. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej. Kulki nadziać na wykałaczkę lub widelec i obtaczać w czekoladzie. Ponownie odkładać na papier do pieczenia i wstawić do lodówki. Gotowe!

Pralinki należy przechowywać w lodówce, o ile oczywiście nie zje się ich od razu.




8 komentarzy:

  1. rewelacyjne są. już kilka razy się zabierałam do ich zrobienia i zawsze coś stoi na przeszkodzie, muszę w końcu i ja je poczynić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam. Kokos. Czekolada. Pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja sie czestuje takimi smakolykami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie rewelacja. ja wciąż poszukuję idealnych..

    OdpowiedzUsuń
  5. a bounty to jedne z moich ulubionych batoników..

    OdpowiedzUsuń
  6. Są pyszne i proste w wykonaniu.

    A jak człowiek spojrzy za okno, to nie pozostaje nic innego, jak osłodzić sobie odrobinę tę szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dzisiaj przewaga słońca za oknem ale znalazłabym sobie inny powód na osłodzenie... :-))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze anonimowe i złośliwe będą usuwane. Jeśli chcesz coś napisać, proszę podpisz się :)